دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ۱۰ بهمن ماه با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح می‌شود/به حضور مستشاری مان در سوریه ادامه می‌دهیمسردار شکارچی با اشاره به حضور داعش در افغانستان و آمادگی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: هیچ گونه نگرانی درباره امنیت کشور وجود ندارد.


سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در صنعت دفاعی اظهار کرد: دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ۱۰ بهمن ماه با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شد و در طول ایام الله دهه فجر هم از تعدادی از این دستاورد‌ها رونمایی می‌شود.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دولت این کشور بستگی دارد.

سردار شکارچی ادامه داد: تا زمانی که دولت سوریه از جمهوری اسلامی ایران برای حضور مستشاری در سوریه درخواست داشته باشد ما در این کشور خواهیم بود.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور داعش در افغانستان و آمادگی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: ما هیچ گونه نگرانی از امنیت کشورمان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است، یادآور شد: زمانی که تکفیری‌ها ادعای حکومت داشتند کشورمان امن بود و در آینده هم امن خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
درود بر سرداران بزرگ ایران اسلامی.
امنیت ایران در آنسوی مرزها و بدست مدافعان حرم هم می‌باشد.همانطوریکه داعش از سوریه و عراق شروع شد و دامنگیر ایران هم شد و همین حالا هم همینطوره اگر ما امنیت را از هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد نکنیم در مرزهای مان ضربه و تاوان کوتاهییمان را خواهیم داد.
پس سردار پایگاه سوریه را از دست ندهید سوریه دوست ماست و از یاران مقاومت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به وضع ومشکلات مردم برسید؟؟!!!
Sweden
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
درود بر سردار شکارچی . ایران عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خودتان اسرارداریددر سوریه بمانید درمورد امننیت کشته شدن دو نیروی انتظامی دربندرماهشهر وتیراندازی به راننده شهرداری وانفجار بمب درزاهدان سنگ پراکنی درجاده شیراز اصفهان وکشته شدن راننده تریلی.ووووو.
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۰:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آنهایی که کشورشان ویران شد و عزیزانشان از دست رفتند با تمام وجودشان در می یابند وقتی آمریکا سر چیزی چانه می زند حتما می خواهد آنها را از چیزی محروم کند
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۱۰:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آری همه چی آرومه مردم هیچ مشکل اقتصادی ومعیشتی ندارن یه نگاهی هم به ماهایی که آهی در بساط نداریم بکنین بخدا خسته شدیم از اینهمه بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مردم سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
این گرانیها و بدبختیها عاملش شما هستید با این کاراتون بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
عامل گرانی‌ها مردم نادان و انباردارها و احتکار کننده ها و شکم پرستهایی که منافع ملی را فدای شکم میکنند.بفهم نادان بفهم
هدف شان سیری تو نیست هدفشان کشتن و به بردگی گرفتن توست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
عامل این گرانیها وبدبختیهاعاملش تووامثال تویی واانتخابهایی که میکنین
آخرین اخبار