مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان با قهرمانی تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید.

قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان با قهرمانی تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید.
وی افزود: در یکی از مهمترین بازی های هفته بیست و دوم و پایانی این رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان با ۱ گل از سد تیم ستارگان بستانو گذشت و با کسب ۴۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
دبیر هیات فوتبال استان گفت: در دیگر دیدار مهم این هفته تیم اتحاد رودان با ۱ گل مغلوب شاهین بندرلنگه شد، اما با کسب ۳۶ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
قاسم رنجبریان افزود: دیگر دیدار مهم این هفته بین تیم‌های اتحاد دژگان و ملوان بندرعباس برگزار شد که تیم ملوان با برتری ۶ بر صفر مقابل حریف خود با کسب ۲۹ امتیاز و ایستادن در مکان دهم جدول در لیگ برتر ماندنی شد و نماینده دژگان نیز با ۳۵ امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.
وی گفت: تیم مقاومت میناب نیز با وجود برتری ۶ بر ۵ مقابل جبل بر شهرو با کسب ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در مکان یازدهم جدول به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.
دبیر هیات فوتبال استان افزود: در سایر دیدار‌ها نیز تیم ۱۹ امتیازی و رده دوازدهمی خلیج فارس حاجی آباد که پیش از به لیگ دسته اول سقوط کرده بود با ۱ گل نتیجه را به سیبه کوخرد واگذار کرد و تیم جنوب انرژی بر پارسیان ۴ بر ۳ هرنگ جوان بستک را از پیش رو برداشت.
قاسم رنجبریان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۲ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شد، گفت: تیم فولاد هرمزگان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور را هم کسب کرد.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.