مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان فردا (جمعه) با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان فردا (جمعه) با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد.
در مهمترین بازی‌های هفته بیست و دوم و و پایانی این رقابت‌ها تیم ۳۹ امتیازی فولاد هرمزگان به مصاف میزبانش تیم ستارگان بستانو می‌رود.
فولادی‌ها با ۱ تساوی هم جشن قهرمانی برپا خواهند کرد.
اما در دیگر مهم این هفته تیم ۳۶ امتیازی اتحاد رودان که شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، به مصاف شاهین بندرلنگه می‌رود.
نماینده رودان برای رسیدن به جام قهرمانی علاوه بر نیاز به برتری با اختلاف ۸ گل مقابل شاهین بندرلنگه، باید منتظر شکست تیم فولاد هم باشد.
در سایر دیدار‌ها نیز تیم ۳۵ امتیازی اتحاد دژگان که عنوان سومی خود را قطعی کرده در بندرعباس به مصاف تیم ملوانی می‌رود که برای بقا در لیگ به تنها ۱ امتیاز این مسابقه نیاز دارد.
البته تیم ۲۶ امتیازی و رده دهمی ملوان در صورت شکست هم شانس بقا دارد، چرا که تیم ۲۳ امتیازی و رده یازدهمی مقاومت میناب هم برای بقا در لیگ باید با اختلاف ۷ گل تیم ۳۱ امتیازی و رده چهارمی جبل بر شهرو را شکست دهد که کسب این نتیجه بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
تیم رده پنجمی هرنگ جوان بستک و رده هفتمی جنوب انرژی بر پارسیان هم به مصاف هم خواهند رفت.
تیم ۱۹ امتیازی و رده دوازدهمی خلیج فارس حاجی آباد هم که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده به مصاف تیم رده ششمی سیبه کوخرد می‌رود.
انتهای پیام/ب

 برنامه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.