ادارات محیط زیست استان مرکزی با تكميل سيستم اتوماسيون اداری کاهش مصرف کاغذ را از خود شروع کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  میرزائی مدیر کل محیط زیست استان مرکزی گفت: با تکمیل سیستم اتوماسیون اداره کل و واحد‌های شهرستانی این اداره در مصرف کاغذ به میزان چشم گیری در ادارات محیط زیست استان صرفه جویی شده است.

میرزایی افزود: تکمیل سیستم اتوماسیون اداری با هدف تسهیل در امور و کاهش کاربرد کاغذ در مکاتبات اداری و حذف فعالیت‌های غیر ضروری که مصرف کاغذ را در پی داشته، همچنین اصلاح و الکترونیکی نمودن فرآیند‌ها و تجمیع چاپگر‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: هدف مدیریت سبز کاهش هزینه و آثار منفی زیست محیطی ناشی از مصرف کاغذ در دستگاه‌های دولتی از طریق اجرای نظام مدیریت محیط زیستی، تغییر الگوی مصرف، مصرف بهینه منابع و کاهش ضایعات و در نهایت بهبود محیط زیست است و تحقق کامل آن در گرو مشارکت مجدانه همه کارکنان سازمان‌ها و علاقه‌مندان به توسعه کشور است.

مدیر کل محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: تک تک افراد جامعه می‌توانند با برداشتن گام‌های کوچک در بهبود وضعیت زیست محیطی کشور تاثیرگذار و الگویی برای نسل‌های آتی باشیم و یکی از مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها کاهش آسیب به محیط زیست است و مطابق بند ۲-۴ ماده ۲ آئین نامه اجرایی بند ز. ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه، تمام دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند مصرف کاغذ را با توجه به نوع فعالیت شان، برای تحقق اهداف برنامه مدیریت سبز کاهش دهند.

انتهای پیام / ج 

کاهش مصرف کاغذ در ادارات محیط زیست استان مرکزی

برچسب ها: محیط زیست ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار