بزرگتربن جشن تولد انقلاب اسلامی همراه باشادیانه تولد حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس تی وی و مستندساز مستقل در دارالمومنین کاشان برگزار شد.

مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس تی وی و مستندساز مستقل در حاشیه این مراسم جشن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به جایگاه زن در اسلام، ایران و‌مقایسه آن با کشور‌های خارجی و اهمیت و ارزش زن در اسلام گفت: الگوی اصلی ما در مقام مادری، همسری و حتی دختر خانواده حضرت زهرا سلام الله علی‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بعضی وقت‌ها زنان به غرب به عنوان الگو در زندگی نگاه می‌کنند افزود: این در حالی است که ما زنان باید به حضرت زهرا به عنوان الگو نگاه کنیم.

هاشمی، معتقد است: به عنوان یک زن، مادر، دختر و همسر باید به اهمیت خانواده، فرزند داشتن و مادر نمونه بودن تاکید کرد و اهمیت داد، چون زنان هستند که نسل آینده را تربیت می‌کنند.

وی هدف قرار گرفتن خانواده‌ها و ابتذال آن توسط آمریکا را تاکید کرد و گفت: آن‌ها بدنبال از هم پاشیدن خانواده در ایران هستند.

شایان ذکر است: مراسم جشن ایران من «دختران فیرزوه نشان کاشانی» با حضور دختران بالای ۱۵ سال برگزار شد.

اجرای گروه سرود دختران فیروزه نشان، سخنرانی دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و بریدن کیک تولد انقلاب از جمله برنامه‌های این مراسم جشن بود.

خانم هاشمی، علاوه شرکت در این مراسم جشن و دیدار با امام جمعه کاشان در مصاحبه‌ای با رادیو کاشان نیز حضور پیدا کرد. 
 
انتهای پیام/م 
 

الگوی اصلی ما در مقام مادری، همسری و حتی دختر خانواده حضرت زهرا سلام الله علیها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.