فرماندار کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: تجمعات مذهبی نوعی مبارزه فرهنگی محسوب می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان دیروز در حاشیه تجمع هیئات مذهبی کاشان واقع در میدان کمال الملک این شهرستان در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: هیئات مذهبی کاشان در روز شهادت دخت نبی اکرم (ص) برای تجدید بیعت و عرض تسلیت هرکدام به نحوی ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان امروز با نظمی مثال زدنی در این میدان حضور پیدا کردند، افزود: حضور منظم هیئات مذهبی و مدیحه سرایی و سینه زنی آنها نشان دهنده وحدت این کانونهای ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه امروز در تمامی عرصه های انقلاب و دفاع مقدس با وحدتی مثال زدنی انزجار خود را نسبت به دشمنان اعلام می کنیم، ابراز داشت: برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی در نوع خود مبارزه فرهنگی محسوب می شود و اهتمام و تلاش ما باید در راستای استحکام هر چه بیشتر وحدت هیئات مذهبی باشد.

بیش از ۷۰۰ هیئت مذهبی در سطح شهرستان کاشان فعالیت دارند که از این تعداد ۴۷۰ هیئت دارای مجوز هستند و بر اساس تدابیر اتخاذ شده هیئات مذهبی کاشان در روز شهادت حضرت زهرا (س) در میدان کمال الملک کاشان اجتماع و به اقامه عزاداری برای بانوی دو عالم حضر فاطمه زهرا (س) پرداختند. 

 

انتهای پیام/م 

حضور فرماندار کاشان درتجمع هیئات مذهبی این شهرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار