نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت:امروز دشمنان اتاق جنگ اقتصادی متشکل از متفکران و طراحان ایجاد کرده اند تا کشور به دلیل مشکلات اقتصادی سقوط کند؛ همه مسئولان و دولتمردان باید به فکر مردم باشند و برای مشکل گرانی چاره ای بیندیشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادبود ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و شهدای سادات رهنان با بیان اینکه ۲۲ بهمن یوم الله و پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن است، اظهار کرد: ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با وجود همه نقشه هاو توطئه های قدرتمندان جهان و دشمنان معجزه دوم است.

وی خاطر نشان کرد: حکمروایی برای خداست و پیغمبر جانشین خدا است، ائمه اطهار جانشین پیامبر و در زمان غیبت امام زمان(عج) ولی فقیه جامع الشرایط جانشین امام زمان (عج) است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بعد از رحلت پیامبر(ص) حکومت اسلامی به نام حاکمیت الله در زمان امیرالمومنین(ع) تشکیل شد و بعد از آن نظام جمهوری اسلامی در روز ۲۲ بهمن به همت و ایثارگری شهدا مستقر و ایجاد شد و تلاش قدرتمندان برای سقوط نظام بی نتیجه ماند.

مقتدایی تصریح کرد: خداوند در قرِن وعده داده، آنانی که در راه خدا جهاد کنند را یاری خواهد کرد و شهدا بی هیچ توقع و انتظاری در راه خدا به شهادت رسیدند. این نظام به برکت خون شهدا مورد تایید و حمایت خداوند است و این وعده خداست که آنان که در راه او جهاد کرده اند را یاری کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به امید از دنیا رفتن امام(ره) و جنگ داخلی بعد از آن بودند زیرا ایشان تا آن زمان با تدبیر و روش حکیمانه کشور را اداره کرده بودند. پس از رحلت امام با خواندن وصیت نامه ایشان و جلسات خبرگان رهبری، مقم معظم رهبری به عنوان فقیه جامع الشرایط از نظر علمی، اجتهادی و تقوایی انتخاب شدند.

مقتدایی با اشاره به سخنان رهبری درباره جنگ اقتصادی گفت: امروز دشمنان اتاق جنگ اقتصادی متشکل از متفکران و طراحان ایجاد کرده اند تا کشور به دلیل مشکلات اقتصادی سقوط کند؛ همه مسئولان و دولتمردان باید به فکر مردم باشند و برای مشکل گرانی چاره ای بیندیشند.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه داد: امسال دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه همزمان شده است و از این ایام با نام دهه فجر فاطمی یاد می شود؛ حضرت زهرا(س) فضائل بسیاری داشته است اما مهم ترین این فضائل دریافت اطلاعات گذشته و آینده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کسانی که حب فاطمه(س) را در دل دارند باید او را نیز در همه مسائل الگوی خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم یادبود ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و شهدای سادات رهنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار