بهرمندی ۲۵۰ دانش آموز نائینی از ویزیت رایگان دندانپزشکی

مدیر گروه دندانپزشکی سیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۲۵۰ دانش آموز نایینی از ویزیت رایگاه دندانپزشکی در این شهرستان بهرمند شدند.

دکتر علیرضا فرزانه‎خو مدیر گروه دندانپزشکی سیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، گفت: گروه دندان پزشکی جامعه نگر دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قالب تیم ۲۵ نفر در سه شیفت کاری روز‌های پنج شنبه و جمعه در مدرسه فرهنگ نایین به ۲۵۰ دانش آموز این شهرستان خدمات دندان پزشکی ارائه دادند.

به گفته فرزانه خو، آموزش دهان و دندان، فیشورسیلانت، فلوراید تراپی، کشیدن دندان و ترمیم یک سطحی، خدمات پیشگیری و ترمیمی دندان، معاینه از جمله خدماتی بود که در این دو روز ارائه شد.

وی بیان نمود: این کار از سال ۸۳ در اصفهان به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد و تنها دانشگاهی است که در ایران این کار انجام می‌شود که غیر از خود استان پنجمین بار است که در شهرستان نایین این خدمات صورت می‌گیرد که در استان‌های هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران، ایلام کرمانشاه، کرمان و... این خدمات شامل حال آن‌ها نیز شده است.

فرزانه خو با اشاره به اینکه اکثر نیرو‌های متخصص به صورت داوطبانه می‌باشند، اظهار نمود: داوطلبانه و خود را موظف دانستن دانشجویان و با علاقه و عشق کار کردند توانایی را که کسب کردند در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی در پایان ضمن توصیه اهمیت والدین به بهداشت و سلامتی دندان‌های فرزندان خود افزود: متاسفانه امروز از همان شروع رشد کودک و نوجوانان خانواده‌ها که اغلبا تحصیل کرده هستند کمتر به دندان‌های فرزندان خود اهمیت می‌دهند و بایستی بدانند منشا بروز خیلی از بیماری‌ها از طریق ورودی دهان است که توصیه می‌کنم بر این امر مهم پیگیر سلامتی فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/م

خدمات دندان پزشکی برای ۲۵۰ دانش آموز نائینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.