مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: استان اردبیل در پوشش بیمه روستایی جزو ۵ استان برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا عبداللهی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل با اشاره به این که اردبیل جزو پنج استان برتر کشور است گفت: اردبیل با ۴۷ درصد پوشش نسبت به میانگین کشور که ۳۰ درصد است وضعیت خوبی دارد که به همین دلیل در ردیف استان‌های برتر قرار دارد.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای این بیمه در اردبیل بازنشسته شدند و بیش از ۵۱ هزار نفر اردبیلی زیرپوشش بیمه روستایی قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۵۱ هزار و ۷۰۰ عشایر در استان اردبیل زیرپوشش بیمه قرار گرفته‌اند و طبق روال و دستورالعمل‌های جدید افرادی با سن بالای ۷۰ سال و دارا بودن ۱۰ سال سابقه حق بیمه مشمول شرایط بازنشستگی هستند و شرایط پرداخت حق بیمه در این صندوق هر سال یک بار است و دو برابر حق پرداختی به شکل یارانه‌ای تامین می‌شود.

عبداللهی گفت: اهمیت به بخش کشاورزی استان و خدمت به کشاورزان روستایی و عشایران برای ما یک اولویت اساسی است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به اهداف مورد نظر استفاده می‌شود که تلاش و جدیت ما اهمیت به این موارد است.

وی افزود: استفاده از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت از جمله مزایای صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر است که به افراد واجد شرایط پرداخته می‌شود که امیدواریم بهره‌مندی از خدمات صندوق به شکل مناسب و قابل قبول باشد که در تلاش هستیم به شکل مناسب محقق شود.

انتهای پیام/ح

۵۱ هزار و ۷۰۰ عشایر در اردبیل زیرپوشش بیمه قرار گرفته‌اند

برچسب ها: بیمه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.