مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا آرام تا دوشنبه هفته آینده در سطح استان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحلیل نقشه‌های پیشیابی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد از امروز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ تا دوشنبه هفته آینده جوی نسبتا پایدار در سطح استان اردبیل حاکم خواهد بود.

وی تغییرات آب و هوائی طی این مدت را بشرح ذیل پیش بینی کرد و افزود:بر اساس تصاویر دریافتی از ماهواره‌های هواشناسی، طی امروز در شمال استان اردبیل آسمان درقبل ازظهر ابری خواهد بود که این ابرناکی در ساعات بعدازظهر به سایر مناطق استان کشیده خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از نقطه نظر دمائی شاهد افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم بود، اما هوای سرد کماکان در شب‌ها بویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان حاکم بوده و دمای کمینه به زیر صفر خواهد رفت.

دولتی مهر گفت: طی این مدت از امروز تا اواسط هفته آینده باد در بیشتر مناطق استان جنوبی تا غربی پیش بینی و سرعت وزش باد در مناطق مرکزی استان اردبیل گاهی تند از ۲۰ تا ۵۰ کیلومتربرساعت انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده بارشی در سطح استان اردبیل پیش بینی نمی‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از عصر دوشنبه ۶ اسفند ماه با نفوذ یک سامانه ناپایدار به منطقه، برای روز سه شنبه در مناطقی از استان اردبیل بارش و وزش باد‌های شدید احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

تا اواسط هفته آینده بارشی در اردبیل پیش بینی نمی‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.