رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بردسکن گفت:با همکاری و سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی حدود هزار میلیارد در معادن بردسکن سرمایه گذاری شده است.

معادن بردسکن قطب سرمایه گذاری در استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهرام طلوع فکور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بردسکن با بیان اینکه در شهرستان بردسکن ۳۳ معدن دارای پروانه بهره برداری فعالیت می‌کنند گفت: سرمایه گذاری انجام شده در این معادن هزار میلیارد تومان است که ۸۵ درصد این سرمایه توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه زمینه اشتغال بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در این معادن فراهم شده است تصریح کرد: از مجموع ۶ معدن طلا در خراسان رضوی ۲ معدن طلا آن در شهرستان بردسکن است که معادن طلای سه بندون و دامن قر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد بهار سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت و شهرستان بردسکن ازاین لحاظ قطب معادن مس و طلا در استان است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بردسکن با اشاره به اینکه تعداد واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان را ۵۰۰ واحد است گفت: ازاین تعداد ۴۲ واحد آن صنعتی دارای پروانه می‌باشند که در مجموع در واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بردسکن نیز زمینه اشتغال بیش از هزار نفر فراهم شده است.

طلوع فکور با اشاره به راه اندازی کارخانه فرآوری آهن در شهرک صنعتی بردسکن افزود: درحال حاضر این کارخانه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در ظرف مدت ۶ ماهه اول سال ۹۸ افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه کنسانتره آهن در معدن سنگ آهن دلکن تصریح کرد: این کارخانه در مساحتی بیش از ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع احداث شده است و سرمایه گذار برای راه اندازی این کارخانه ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

انتهای پیام // ز. م


سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در معادن بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.