استاندار خراسان رضوی گفت: ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای کمک به اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی در منطقه بینالود و ارتقا این منطقه است.

ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای توسعه منطقه بینالود استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، در بازدید از منطقه بینالود گفت: شرکت‌های خودروسازی مجموعه‌های پولسازی هستند و در دنیا گردش مالی بالایی دارند ضمن آنکه ضریب اشتغال شان هم قابل توجه است.
 
وی افزود: شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه‌ای قرار گرفته که ظرفیت توسعه را دارند ضمن آنکه بخش مسکونی و امکان اسکان کارگران هم در شهر جدید بینالود در کنار این سایت قرار گرفته و هزینه‌های رفت و آمد کارگران را کاهش داده و به نوعی از هزینه‌های شرکت کاسته است.

وی تصریح کرد: از سویی این شرایط خود موجب ایجاد امنیت کارگران و ایجاد اشتغال پایداری در منطقه شده است.

رزم حسینی افزود: از سویی قرار گرفتن این منطقه در بخش احمد آباد که در نزدیکی مشهد است خود زمینه‌ای برای جلوگیری از مهاجرت و یا به عبارتی مهاجر پذیر شدن این منطقه و جذب بخشی از جمعیت سرریز مشهد است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت به صورت داوطلبانه پذیرفته معین اقتصادی بخش احمد آباد شود، افزود: در واقع این شرکت علاوه بر اشتغالی که خود ایجاد کرده از درآمد‌های و پول‌های خرد خانوار‌های منطقه و نیز گردش مالی که خود شرکت دارد می‌تواند ظرفیت‌های جدیدی را برای تولید و توسعه به روستا‌ها ببرد.

وی عنوان کرد: حتی در صورتی که امکان مونتاژ برخی قطعات در روستا‌ها باشد از این ظرفیت استفاده کنند یا ظرفیت جدیدی برای توسعه اقتصادی این منطقه تعریف شود و ما هم کمک می‌کنیم این اقدامات سریعتر انجام و طراحی‌های لازم صورت گیرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این شرکت دولتی پذیرفته به طرح مثلث توسعه اقتصادی که در راستای اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب است وارد شود، گفت: امید است با همت مردم منطقه و همراهی‌های آن‌ها شاهد توسعه این منطقه و بهبود معیشت مردم باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

شرکت‌های خودروسازی مجموعه‌های پولسازی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.