استاندار خراسان رضوی گفت: این استان برای جذب سرمایه گذران و سرمایه‌های داخی و خارجی ظرفیت‌های بالایی دارد.

خراسان رضوی ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه و سرمایه گذاری داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری خراسان رضوی که در دفتر استاندار برگزار شد گفت: رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیل روند‌ها تنها راه توسعه اقتصادی این استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای جذب سرمایه گذار در استان از ابتدای سال تاکنون ۲۱ میلیون دلار سرمایه جذب شده که با توجه به ظرفیت‌های خراسان رضوی می‌توان بسیار بیشتر در این بخش کار کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل سرمایه گذاری در استان باید مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی دارای اختیارات بیشتری باشد و اداره‌های مرتبط نماینده دائمی و تام الاختیار در این مرکز داشته باشند.

رزم حسینی افزود: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای کشور شاید نتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را به صورت مستقیم فراهم و روشی را اجرایی کنیم که بهترین کارآمدی را درحوزه سرمایه گذاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: وقتی فردی می‌خواهد در ایران سرمایه گذاری کند به دنبال شریک تجاری می‌گردد و نحوه مواجه با سرمایه گذار، باید به مانند گردشگر باشد که برای ورود و سفر به کشور به دنبال بخش خصوصی و شرکت‌های خدمات مسافرتی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسانی‌های مقیم خارج از کشور اگر زمینه سرمایه گذاری در ایران داشته باشند اشتیاق به سرمایه گذاری دارند که باید ارتباط با این افراد تقویت شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

راه اندازی شبکه گسترده ایرانیان مقیم خارج از کشور برای جذب سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.