معاون مرکز ملی فضای مجازی کشورگفت:دشمن درآستانه شکست درجبهه جنگ نرم به ویژه درفضای توییتراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امیرخوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی کشور درجشنواره استانی ابوذر ویادواره شهدای رسانه استان کرمان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری با قلمی شیرینی تبیین شده آنچه برانقلاب گذشته و به موقعیت‌های انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر اشاره می‌کند.

وی اظهارداشت: دراین بیانیه به حساسیت جایگاه فعلی و هم مسئولیت‌هایی که در داریم اشاره شده است.

وی گفت: این بیانیه نقشه راه است و همه باید کمک کنند تا ابعاد آن روشن و بازشود و در ذیل هر کلید واژه، ماموریت‌ها و برنامه‌ها مشخص شود.

خوراکیان تاکید کرد: باید دید محاصره تبلیغاتی دشمن میدان و گستره اش چه قدر است و ابزار‌هایی که دارد استفاده میکند چه هستند؟

وی تصریح کرد: مگر می‌شود محاصره را شکست و از ابزار آگاهی نداشت وندانست سازمان و چیدمان دشمن چیست؟

وی با اشاره به اینکه باید دید اکنون وظیفه جوانان برای شکست محاصره چیست گفت: میدان و گستره پلت فورم‌ها و سکو‌هایی که دربستر رسانه‌های اجتماعی ایجاد شدند زیاد است و ما امروز با یک پدیده مهم در دنیا روبه روهستیم.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه در موضوع پلت فورم‌ها برخورد ابتدایی ساده بود اظهارکرد: بعدمدتی روشن شد که این سکو عرصه جمع کردن همه فعالیت بشر درفضای مجازی است از اقتصاد، خرید ومعامله در آن جمع می‌شود.

وی افزود:حضور دشمن دراین فضا مسئله ساده‌ای نیست و دشمن برای این عرصه میدان تبلیغاتی باز کرده که سکو‌ها را روی آن پهن شدند و رسانه‌های نوین گسترده زیادی پیدا کردند.

خوراکیان تصریح کرد:برای شناخت این رسانه‌ها باید گفت: تشویق و مشارکت به این رسانه‌ها زیاد است، دسترسی گسترده‌ای به این رسانه‌ها وجود دارد و با فالو کردن و کامنت گذاشتن نقش خودش را نسبت به ارائه مطلب ایفا می‌کند.

معاون مرکز ملی فضای مجازی بیان داشت: این رسانه‌ها در هرنوع از جوامع شکل می‌گیرد و اطلاعات شخصی افراد در آن تجمیع و امکان جستجو و زمان ورود در آن رسانه‌ها وسابقه فعالیت و محتوا در لحظه وجود دارد.

خوراکیان گفت:در سال اخیر ۴ برابر رشد جمعیت جهان شاهد استفاده از پیام رسان‌ها هستیم.

وی افزود:در برخی از این رسانه‌های مجازی کاربران در یک سال چهار صد میلیون  افزایش پیدا کرده است.

خوراکیان همچنبن با اشاره به سخنان رهبر در راستای بیانیه دوم انقلاب گفت:رهبری در این بیانیه گفتند دشمن می‌خواهد با ایجاد ترس کاذب و مایوس کردن مردم و مسئولان ازشرایط کشوردراین جنگ نرم پیروز شود.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به هشدار رهبری درخصوص اهداف دشمن درجنگ نرم پیش رو بیان داشت:ما اگر به گستره تبلیغاتی توجه نکردیم و موقعیت را به دشمن دادیم خواسته و ناخواسته به محاصره دشمن کمک می‌کنیم.

خوراکیان افزود:به فرمان رهبری ستاد فضای مجازی تشکیل شده و در حال رصد شرایط موجود هستم والبته شاهد موفقیت جوانان انقلابی هستیم، ما به شکست دشمن در توییتر نزدیک هستیم.

وی تاکید کرد: نیرو‌های انقلابی با بالا بردن پیام خودشان در این عرصه و حضور به موقع  برای شکست دشمن آماده شده اند.

انتهای پیام/ی

کاربران فضای مجازی افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.