فرزاد اژدری نویسنده و کارگردان سینما آخرین وضعیت «گالگولکا» و «رباط ها» را تشریح کرد.

فرزاد اژدری نویسنده و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:طرحی با نام موقت «رباط‌ها» که نام آن تغییر خواهد کرد را به شورای کودک فارابی ارائه کرده ایم و هم اکنون به اتفاق گروهی از نویسندگان در حال نگارش فیلمنامه آن هستیم.

وی در خصوص موضوع و زمان تولید «رباط‌ها» افزود: موضوع این اثر سخت و راجع به هوش مصنوعی است و مخاطبان آن نوجوانان خواهند بود که اگر کیفیت لازم را داشته باشد فارابی برای ساخت آن کمک خواهد کرد چون طرح توسط این سازمان تایید شده است.

این کارگردان در خصوص طرح فارابی در حمایت از سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: حمایت از تولید آثار سینمای کودک و نوجوان از سوی حبیب ایل بیگی و دیگر مسئولان فارابی در شورای کودک آغاز شده است. قبل از شروع جشنواره کودک و نوجوان طرح‌ها بررسی و نگارش فیلمنامه و ساخت آن‌ها پس از تایید این شورا انجام شده است که اتفاق خوبی محسوب می شود.

اژدری در خصوص آخرین وضعیت تولید «گاگولکا» بیان کرد: متاسفانه با وجود داشتن پروانه ساخت، موفق به جذب سرمایه گذار نشده ایم شاید به دلیل اکشن زیاد و فضایی که در سطح جهانی باید تولید شود برای سرمایه گذار ترسناک بوده است، در هر صورت عقب نشینی اشخاص و یا ارگان‌هایی که می‌توانند به سینمای کودک و نوجوان کمک کنند اتفاق مثبتی نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «گالگولکا»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار