استاندار بوشهر گفت: نگاه‌های حزبی و جناحی نباید مانع خدمتگزاری به مردم شود، زیرا فلسفه حکومت جمهوری اسلامی خدمتگزاری به ملت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر افزود: اگر نیت کار ما کمک به حل مشکلات مردم باشد، همه مشکلات قابل حل است و نگاه‌های حزبی و جناحی نباید مانع خدمتگزاری به مردم شود، زیرا فلسفه حکومت جمهوری اسلامی خدمتگزاری به ملت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در یک نظام دینی و اسلامی کار می‌کنیم اگر همه بخش‌ها دست به دست هم دهند، مشکلات حل شدنی است.

گراوند گفت: اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم باید شرایط را درک کرد و همه ارکان حاکمیت باید در کنار هم باشند تا از این گردنه سخت عبور کنیم.

وی بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تورم، کاهش ارزش پول ملی و سایر مشکلات کشور را می‌توان با صبر، تدبیر و اتحاد حل کرد.

استاندار بوشهر گفت: سران استکبار و حامیان آن‌ها با عوام فریبی معیشت مردم ایران را هدف قرار دادند تا با این هدف بین نظام و مردم فاصله بیاندازند.

گراوند بیان کرد: در استان بوشهر تلاش می‌شود همه دستگاه‌ها برای مقابله با شرایط سخت اقتصادی در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت و مسئولیت سازمان بازرسی باید زمینه کارآمدی نظام اداری در کشور را فراهم کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: با وجود فضای همدلی، استان بوشهر از استان‌های امن و ایمن کشور و جزو استان‌های برتر در زمینه ثبات و امنیت محسوب می‌شود.

علی جمادی افزود: اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال در اولویت کاری دستگاه قضاست و این امر موجب شده تا در استان مشکلات کمی در عرصه قضایی وجود داشته باشد به طوری که پرونده مهم قضایی در استان وجود ندارد و اگر پرونده مهم هم باشد بخوبی مدیریت و رسیدگی می‌شود.

دراین آیین امید سحرخیز به عنوان مدیرکل بازرسی استان بوشهر معرفی و از تلاش‌های غلامحسین کرمی قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

مدیرکل بازرسی استان بوشهر معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.