معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از صادرات خدمات مهندسی و قطعات نیروگاهی با تکنولوژی بالا به برخی کشور‌های همسایه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا به رشد و شکوفایی کشور در حوزه صنعت برق اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد واحد‌های نیروگاهی کشور بطور کلی ساخت داخل هستند و ۹۵ درصد تأسیسات و قطعات سایر نیروگاه‌ها نیز در داخل کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: خدمات مهندسی و قطعات نیروگاهی با تکنولوژی بالا را به برخی کشور‌های همسایه که قادر به ساخت این تجهیزات نیستند، صادر می‌کنیم.

محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا شناخت نداشتن سیاستمداران آمریکا از ملت ایران را عامل اشتباه محاسباتی آن‌ها دانست وگفت: مردم ایران بار دیگر نقش خود را به خوبی ایفا کردند، بنابراین ما به عنوان خادمان مردم باید قدردان زحمات آنان باشیم و همه توان خود را برای تأمین آسایش و رفاه مردم بکار گیریم.

وی از تولید انرژی به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی نیروگاه یاد کرد و با تمجید از توانمندی، کارآمدی و تخصص کارکنان نیروگاه افزود: همکاران ما با تمام قوا، آمادگی کامل دارند تا در هر عرصه‌ای که نیاز باشد در خدمت مجموعه صنعت برق باشند.

 

انتهای پیام/آ

صادرات تجهیزات نیروگاهی به کشور‌های همسایه

برچسب ها: وزارت نیرو ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار