اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز، نمایشگاه عکس از جاذبه‎های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید را به تماشا می‎گذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا جلیلی‎نیا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز گفت: باتوجه به نزدیکی به ایام نوروز، قصد داریم تا با برپایی این نمایشگاه بخش‎هایی از جاذبه‎های گردشگری شهرستان را به مردم، گردشگران و علاقمندان به این حوزه معرفی کنیم.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۷۰ قطعه عکس از جمعی از عکاسان خوزستانی و غیرخوزستانی با موضوع جاذبه‎های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید در ابعاد مختلف به نمایش درمی‌آید.

جلیلی‎نیا اظهار داشت: با برنامه‎ریزی انجام شده قرار است همزمان با برپایی این نمایشگاه ۲ کارگاه گردشگری نیز طی ۲ روز و با حضور راهنمایان گردشگری اداره میراث فرهنگی اهواز در محل نمایشگاه برپا شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز افزود: علاوه بر این، ۴ کارگاه زنده صنایع دستی نیز به صورت روزانه در محل برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۸ تا ۲۵ اسفندماه ۹۷ در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی ـ. روبروی هتل پارس برپا خواهد بود و علاقمندان می‎توانند هر روز (به جز روز‌های تعطیل) از ساعت ۸ تا ۱۶ با مراجعه به این محل از آثار دیدن کنند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نمایشگاه عکس اهواز

برچسب ها: میراث فرهنگی ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.