اشتغال شهرستان فردوس ، از آغاز امسال تاکنون 107 درصد محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، صولتی  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: تعهد اشتغال امسال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سامانه رصد، ۷۵۲ نفر است که از آغاز امسال تاکنون برای ۸۱۱ نفر شغل ایجاد شده است.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شهرستان فردوس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تمامی طرح‌هایی که قبلا به بانک‌ها معرفی شده اند و تاکنون تسهیلات به آن‌ها پرداخت نشده است در اولویت پرداخت قرار خواهند گرفت.

وی همچنین گفت: کمیته نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از تمام طرح‌های اشتغال روستایی که از آغاز امسال در مرحله اول تسهیلات دریافت کرده اند، بازدید و اشتغال تعهد شده آنان را ارزیابی کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس، شرط انجام تعهدات را طبق بخشنامه اخیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، پرداخت لیست بیمه برای کارگران جدید شاغل در طرح‌ها اعلام کرد که باید به لیست قبلی اضافه گردد.

همچنین به متقاضیانی که تعهدات خود را اجرایی نکردند تذکرات لازم داده می‌شود و در صورت انجام ندادن این تعهدات، تسهیلات آنان طبق قانون با سود ۲۱ درصد از آنان اخذ می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار