تریلر جدیدترین بروزرسانی Black Ops 4 از مپ و شخصیت جدید در بازی خبر داد.

جزئیات بروزرسانی جدید عنوان Black Ops 4  مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call Of Duty یکی از جذاب‌ترین و پر طرفدار‌ترین عناوین سبک اکشن بازی‌های رایانه‌ای بوده که تا کنون نسخه‌های متعددی از آن منتشر شده است. این عنوان به شرکت Activision تعلق دارد، اما این شرکت ساخت تعدادی از نسخه‌های Call Of Duty را به استودیو‌های دیگر سپرده است.

پانزدهمین و جدید‌ترین نسخه این عنوان Black Ops 4 نام دارد که توسط استودیو Treyarch و در ادامه Black Ops 3ساخته شده است که همانند نسخه قبلی در آن از المان‌های تخیلی استفاده شده است و خبری از جنگ جهانی در آن نیست. اما مهم‌ترین و تعجب برانگیز‌ترین قسمت این نسخه جدید، نداشتن بخش تک نفره داستانی است که به جای آن حالت ماموریت‌های تک نفره اضافه شده است و این ماموریت‌ها بر روی داستان پیشین شخصیت‌های بخش چندنفره، یعنی اسپشیالیست ها، تمرکز دارد.

طبق روال گذشته جدید‌ترین نسخه این عنوان نیز دارای بخش زامبی بوده که دارای سه نقشه اصلی است. نقطه قوت Black Ops 4 اضافه شدن حالت پرطرفدار بتل‌رویال است که با عنوان Blackout Mode به گیمر‌ها معرفی شده است و در هر دور بازی، ۱۰۰ بازیکن برای زنده ماندن تلاش می‌کنند و علاوه بر شخصیت‌های این نسخه، شخصیت‌های دیگر نسخه‌های Black Ops نیز در این حالت از بازی حضور دارند.

در آخرین تریلر منتشر شده توسط استودیو Treyarch ،جزییات بروزرسانی جدید این بازی که Grand Hiest نام دارد مشخص شد. از مهم‌ترین تغییرات این بروزرسانی میتوان به اضافه شدن دو حالت Standoff و Buried در بتل رویال اشاره کرد. از تغییرات دیگر این بروزرسانی میتوان به اضافه شدن مپ جدید، اضافه شدن شخصیت‌های جدید به بخش بتل رویال، اضافه شدن اسلحه‌های جدید، اضافه شدن وسایل نقلیه جدید و رفع ایرادات گزارش شده اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: نیسان جوک جدید شکار جاسوسان شد +تصاویر


انتهای پیام/

تریلر بروزرسانی جدید Black Ops 4 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار