نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : نمایشگاه فروش بهاره امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،موسی سلیمی نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط اقتصادی که با آن مواجهیم، تصمیم گرفتیم امسال نمایشگاه بهاره در کرمانشاه برگزار شود.

وی گفت : این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ اسفند به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار خواهد شد.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه درباره اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود نیز افزود: عمده اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود شامل آجیل و خشکبار، شیرینی، مواد غذایی، لباس، پوشاک بچه، کیف و کفش و ... است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه اقلام تنظیم بازار نیز عرضه خواهد شد، یادآوری کرد: ۳۰ غرفه در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته تا اقلام مورد نیاز تنظیم بازار را در آن عرضه کنند.

به گفته سلیمی در این نمایشگاه عمدتا شرکت‌های پخش، واحد‌های تولیدی و عرضه کنندگان حضور خواهند داشت تا کالا‌ها با واسطه کمتری به دست مصرف کننده برسد. همچنین مقرر شده واحد‌هایی که در نمایشگاه غرفه دارند حداقل سود را از مصرف کنندگان دریافت کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی بتوانند کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمت کمتری بخرند.

سلیمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در بسیاری از موارد فروش‌های فوق‌العاده جایگزین برپایی نمایشگاه بهاره می‌شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه در این سال‌ها فروش فوق‌العاده چندان پررنگ نبود، تصمیم گرفتیم امسال نمایشگاه بهاره را دوباره برگزار کنیم و در کنار آن واحد‌های صنفی هم اگر متقاضی باشند می‌توانند فروش فوق‌العاده برگزار کنند.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه همچنین با اشاره به نارضایتی بازاریان و واحد‌های صنفی از برپایی نمایشگاه بهاره، گفت: با توجه به شرایط رکود بازار و اینکه مغازه‌داران منتظر ماه آخر سال هستند تا بتوانند بخشی از هزینه‌های خود را جبران کنند و فروش مناسبی داشته باشند، برپایی نمایشگاه بهاره باعث می‌شود مقداری از فروش آن‌ها کاسته شود. برای همین منظور برنامه‌ریزی کردیم نمایشگاه موکول به روز‌های پایانی که اوج خرید مردم است نشود، همچنین تعداد روز‌های نمایشگاه را از ۱۰ روز به شش روز کاهش دادیم تا موجب نارضایتی بازاریان نشود و مغازه‌داران هم بتوانند در این ایام فروش مناسبی داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاه میزبان نمایشگاه بهاره

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.