مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در بازدید از بخشهای مختلف آزمایشگاه آب شهر زنجان کیفیت آب را خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان دانسته و بر ضرورت پایش لحظه ای کیفیت آب تاکید کرد.

کیفیت آب زنجان به صورت شبانه روزی نظارت و پایش می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: باید مثل همیشه به صورت شبانه روزی نظارت دقیقی بر کیفیت آب زنجان و دیگر شهر‌های استان انجام شود تا شهروندان هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: نهاد‌های مختلفی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر روند پایش کیفیت آب نظارت داشته و خوشبختانه گزارش‌های این نظارت‌ها همیشه موید سالم و بهداشتی بودن آب شهر‌های استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی آب زنجان گواهی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استاندارد ISO۱۷۰۲۵ را بدست آورده است گفت: مهمترین مزیت اخذ تائید صلاحیت این استاندارد برای مراکز آزمایشگاهی، پذیرش آزمایشگاه و نتایج آن در سطح ملی و بین المللی، کاهش هزینه‌های مرتبط با شکایات مشتریان، تکرار تست‌ها و تصمیم گیری بر مبنای واقعیت اعلام کرد.

وی انتخاب آزمایشگاه مرکزی زنجان به عنوان آزمایشگاه برتر در بین شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در سال ۹۶، کسب رتبه دوم کشوری در بین ۱۲۲ تصفیه خانه آب کشور مطابق با ارزیابی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور و اخذ گواهینامه پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی زنجان را گواهی بر نظارت حساس و دقیق شرکت آب و فاضلاب بر کیفیت آب شهر‌های استان زنجان دانسته و گفت: تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه بیولوژی در آزمایشگاه مرکزی زنجان نیز از دیگر موفقیت‌های آزمایشگاه مرکزی آب زنجان بوده و می‌بایست حفظ این استاندارد و ارتقاء رتبه آزمایشگاه و تصفیه خانه در دستور کار واحد کنترل کیفی شرکت قرار گیرد.

جزء قاسمی خاطر نشان ساخت: در کنار پایش کیفیت آب طرح‌های کلانی نیز برای توسعه خدمات و آبرسانی به شهر‌های استان زنجان در دهه فجر سال جاری به بهر برداری رسید که برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
انتهای پیام/ن
 

پایش دقیق کیفیت آب استان زنجان

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.