یوبی‌سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر خواهد کرد

احتمال انتشار نسخه‌ای جدید از بازی‌های Assassin's Creed یا Far Cry تا مارس ۲۰۲۰ وجود دارد.

یوبی سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر میکندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبی‌سافت یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ و قدیمی در حوزه ساخت بازی‌های رایانه‌ای بوده که هر ساله با انتشار چند بازی رایانه‌ای برای اکثر کنسول‌ها درآمد بالایی را کسب می‌کند، اما امسال به نظر می‌رسد نتوانسته است درآمد مورد نظرش را از طریق فروش بازی‌ها به دست آورد.

طبق آخرین گزارش مالی یوبی‌سافت که در ۱۴ فوریه منتشر شده است، مشخص شد، چندین بازی با امتیاز بالای ۸ از ۱۰ توسط استودیو‌های شرکت یوبی‌سافت ساخته شده و باید قبل از پایان سال مالی ۲۰۱۹ این شرکت معرفی شده و تا مارس ۲۰۲۰ منتشر شوند. همچنین ممکن است برای جبران کسری بودجه ۳ یا ۴ عنوان بازی از این شرکت منتشر شود.

از آنجایی که یوبی‌سافت هر ساله قسمتی جدید از بازی‌های مشهور و پرطرفدار خود را منتشر می‌کند، انتظار می‌رود برای جبران کسری بودجه خود، قسمتی جدید از دو بازی محبوب Assassin's Creed یا FarCry را عرضه کند، همچنین احتمال دارد این دو عنوان، از بازی‌های ساخته شده و آماده یوبی‌سافت باشند. از طرفی نباید از سری موفق Watch Dogs نیز غافل شد چراکه طرفداران زیادی داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای یوبی‌سافت باشد تا درآمد خود را از این طریق بالا ببرد.

یکی دیگر از بازی‌هایی که یوبی‌سافت در حال ساخت آن است و توجه زیادی را به خود جلب کرده، بازی Beyond Good & Evil 2  است، اما با توجه به وضعیت مالی فعلی یوبی‌سافت و طولانی بودن زمان ساخت بازی‌های رایانه‌ای انتظار نمی‌رود این بازی تا مارس ۲۰۲۰ آماده و منتشر شود.

همچنین امکان این نیز وجود دارد که یوبی سافت به شخصیت‌های قدیمی‌تر خود که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده مثل Rayman یا Prince of Persia سری بزند و از این فرنچایزها برای بازی‌های جدید خود استفاده کند تا شاید از این طریق بتواند با ایجاد حس نوستالژیک و مرور خاطرات گیمر‌های قدیمی‌تر از این شخصیت‌ها هم درآمد کسب کند.


بیشتر بخوانید: امکان بازگشت عنوان Syphon Filter وجود دارد


انتهای پیام/

برنامه یوبی‌سافت برای سال ۲۰۲۰ چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار