رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس از برگزاری رقابت های موتور کراس قهرمانی استان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:مسابقات قهرمانی موتور کراس مردان استان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات در سه کلاس ۶۵ سی سی ،۲۵۰سی سی، ۴۵۰سی سی و پیشکسوتان بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی باشگاه ورزشی کویران طبس از شهرستان های بیرجند،سرایان،طبس،فردوس،قاین و بشرویه برگزار شد.

قدیمی گفت: در این دوره از رقابت ها که ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند،محمد سینا داشگر،امیر حسین جمال،محمد خانی و محمد حسین رنجبر در کلاس های ۶۵ سی سی ،۲۵۰ ، ۴۵۰ سی سی و در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان عناوین اول را کسب کردند.

احمدی پیما رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی نیز گفت:مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک ذی دو کای در بخش بانوان با حضور ۱۴ تیم و ۳۰۰ بازیکن و ۷ سبک ذی دو کای کاراته کشور به میزبانی سالن مخابرات شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که با حضور ۳۰۰ ورزشکار بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی سالن مخابرات بیرجند برگزار شد، ورزشکاران در ۵ رده سنی با یکدیگر پیکار کردند و تیم های تهران ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت های کاراته سبک ذی دو کای کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.