مدیرکل حج و زیارت لرستان از اعزام یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از استان به عتبات نوروزی ۹۸ خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۴۵ کاروان از سراسر شهر‌های استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   محمد خسروی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان عتبات نوروزی جهت اعزام اظهار کرد: بر اساس نتایج قرعه‌کشی از امروز سه‌شنبه همه زائرین با مراجعه به سایت عتبات و یا دفاتر زیارتی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مراجعه به سایت می‌توانند اولویت‌های سفر از جمله زمان و نرخ اعزام نوروزی را مشخص کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان از اعزام یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از استان به عتبات نوروزی ۹۸ خبر و ادامه داد: این افراد در قالب ۴۵ کاروان از سراسر شهر‌های استان اعزام می‌شوند.

خسروی زمان اعزام‌های عتبات نوروزی را از ۲۴ اسفندماه لغایت ۹ فروردین‌ماه سال آینده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امسال برای نوروز پرواز هوایی به کشور عراق از فرودگاه خرم‌آباد انجام نمی‌شود، افزود: به دلیل همکاری نکردن شرکت‌های هواپیمایی دو پرواز تعیین شده برای عتبات نوروزی از فرودگاه امام‌خمینی تهران انجام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت لرستان رنج قیمتی سفر‌های عتبات نوروزی را بسته به تعداد روز‌های اقامت در عراق متفاوت بیان و خاطرنشان کرد: امسال هزینه سفر به عتبات نوروزی بین یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/د

از آغاز ثبت‌نام یک هزار و ۷۰۰ لرستانی در کاروان‌ها تا بیان نرخ‌های اعزام

برچسب ها: عتبات عالیات ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.