شهردار تربت جام گفت: شهرداری ازجایگاه بسیارویژه‌ای برخورداراست و یکی ازمهمترین مسئولیت‌های یک مدیر، رفع مشکلات شهرستان میباشد که نیاز به نظارت مستمر دارد.

با نظارت مستمر توسعه شهری پدیدار می‌شود

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حسینی شهردار تربت جام با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما باید برای تقویت توسعه، برخی ازنیاز‌ها و مطالبات را بررسی کنیم به همین دلیل این اداره را مستقل کردیم تا با همکاری نهاد‌های مختلف این عوامل راپایه گذاری کنیم.

وی افزود: حدود۳۵۰مأموریت مربوط به شهرداری است که قدیمی ترین، قانون حوزه شهرداری مربوط به سال۱۳۳۴میباشد و نگاه ما این است که دربحث شهرداری ساختارجدیدی رابه وجودآوریم وسخترین بحث این کار رساندن این عوامل به مرحله اجرامیباشد.

شهردار تربت جام با بیان اینکه همه دوستان با نیت صادقانه برای به اجرادرآمدن این برنامه‌ها تلاش میکنند ادامه داد: بخش نظارت بایدریلی باشد تا قطارشهر به حرکت دربیاید وما با بررسی وهمراهی اعضای محترم شوراوتقویت پست‌های مختلف وحوزه‌های نظارتی سعی کردیم افرادی که درچندحوزه مختلف فعالیت میکنندرا تفکیک کنیم وخوشبختانه بازخورد مثبتی داشت و کارها، بهترصورت گرفت.

حسینی ادامه داد: شهرداری بحث۱۲۰هزارنفرمیباشدکه درکنارآن ماسعی میکنیم به کل مسائل شهرستان هم خدمات ارائه دهیم وباتمام نهادهاهم فعالیت کافی راداشته باشیم.

وی با بیان اینکه مغز متفکر ادارات برنامه‌ها و طرح‌ها هستند گفت: ماسعی میکنیم برنامه محورحرکت کنیم وتنهاکاری که مشکل همه نهاد‌ها میباشدبحث روزمره گی است. مابرنامه‌های مختلفی ازجمله بحث حوزه منبع آب ودروازه زیارت راشروع کرده ایم وانشاءالله به نتیجه هم میرسانیم.

انتهای پیام/س، ج
 

توسعه شهری با نظارت مستمر

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.