مسئول واحد سمعی و بصری دانشکده و عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: دانشکده علوم پزشکی تربت جام در راستای تحقق اهداف آموزشی خود، برای دانشجویان نرم افزار جامعی را طراحی نموده است و در مرکز media lab دانشکده بارگزاری شده است.

راه اندازی مرکز media lab و توسعه آموزش مجازی در دانشکده علوم پزشکی تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحسن معصومیان مسئول واحد سمعی و بصری دانشکده و عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: از ویژگی‌های این نرم افزار دسترسی آسان به دروس، اساتید، و محتوا‌های تدریسی آنان است. همچنین در انتهای هر درس برای اساتید سوالاتی در نظر گرفته شده است که دانشجویان می­توانند به آن پاسخ دهند و خود را بسنجند.

وی افزود: همچنین بازی آموزش آناتومی و بیوشیمی براساس memory game طراحی و راه اندازی شده است و این نرم افزار مبتنی بر روش memory game و برای دانشجویان رشته پرستاری طراحی گردیده است.

مدیر گروه علوم پایه دانشکده ادامه داد: این بازی دارای دو بخش یاد دهی و ارزیابی است و در بخش یاد دهی به دانشجو آموزش می‌دهد و در بخش ارزیابی از دانشجو آنچه که در بخش یاد دهی وجود داشته است را می‌خواهد و دانشجو براساس آن نمره می‌گیرد.

این عضو هیئت علمی تصریح کرد: در دانشکده علوم پزشکی تربت جام برای اولین بار آزمون نهایی درس بهداشت مسکن برای دانشجویان بهداشت محیط به صورت الکترونیک در حضور معاونت آموزشی دکتر علی غریبان فیروزکوهی در دانشکده برگزار گردید.

انتهای پیام//س، ج


مرکز media lab و توسعه آموزش مجازی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.