سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: تیم ملی جوانان بوکس در مرحله اول به مدت ۱۰ روز با تیم ملی بزرگسالان اردو مشترک خواهد داشت.

رشید: تیم ملی جوانان بوکس با تیم ملی بزرگسالان اردو مشترک خواهد داشتامید رشید سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در گفتگو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابی تیم ملی جوانان بوکس به مدت ۳ روز برگزار شد. بازیکنان بوکس در رده جوانان از وضعیت فنی خوبی برخوردار هستند. البته در روز اول ۲، ۳ تا از بازی‌ها کیفیت پائینی داشت، اما باقی بازی‌ها از سطح فنی بسیار خوبی برخورداد بود. ما چند نفر از بازیکنان رده نوجوانان را دعوت کردیم تا در انتخابی تیم ملی جوانان شرکت کنند و جالب است این نفرات مقابل بازیکنان جوانان که امسال در قهرمانی کشور اول شده بودند به پیروزی رسیدند. با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در مرحله اول اردو، تیم ملی جوانان در ۱۰ روز پایانی در مجموعه ورزشی انقلاب با تیم ملی بزرگسالان اردو مشترک داشته باشند.

او گفت: در حال حاضر ۱۸ نفر را به تیم ملی جوانان بوکس دعوت کردیم که اردو‌ها از ۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد. همچنین شنبه ۴ اسفند ماه یک تست آمادگی جسمانی برای تیم ملی برگزارمی کنیم. ما یک زمان بندی اردویی برای تیم ملی در نظر گرفته ایم که اگر بحث تعطیلات و امتحانات ورزشکاران کم و زیاد نشود ۹ مرحله اردو برای تیم ملی در نظر گرفته ایم.

رشید ادامه داد: تلاش می‌کنیم چند تورنمنت برای تیم ملی جوانان در نظر بگیریم و تاکنون تعدادی تورنمت را به فدراسیون پیشنهاد داده ایم. تقویم مسابقات جهانی را دیده ایم و سعی کردیم ۴ مسابقه تدارکاتی در نظر بگیریم تا بتوانیم با دست پر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم.

او گفت: در دوره‌ی قبل که من سرمربی تیم ملی جوانان بودم تیم ملی اصلا بازی تدارکاتی نداشت و بدون انجام بازی تدارکاتی در قهرمانی آسیا در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این دوره ثوری رئیس فدراسیون و کلانتری دبیر فدراسیون قول بازی تدارکاتی را به ما داده اند.


بیشتربخوانید:

مسابقات جهانی ایران (جام مکران) در ماه فوریه برگزار خواهد شد

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس جوانان از فردا آغاز می‌شود

احدی: نفرات اصلی تیم ملی بوکس پس از جام مکران معرفی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی جوانان بوکس درباره انتخابی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار