یکی از ملی پوشان بوکس کشورمان پس از سفر به وین بدون هیچ اطلاعی از تیم ملی جدا شده است که تاکنون از او خبری در دست نیست.

یک ملی پوش بوکس در وین ناپدید شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس ایران طبق برنامه ریزی‌های از قبل شده توسط فدراسیون بوکس و به دعوت فدراسیون بوکس مجارستان قرار بود که در تاریخ ۱۶ بهمن ماه راهی مجارستان شود. متاسفانه به دلیل کارشکنی سفارت مجارستان و ندادن روادید تیم ملی بوکس کشورمان با یک روز تاخیر راهی این کشور شد. قرار بر این شد که ایران با یک پرواز به وین و پس از آن به مجارستان سفر کند.

در طول مدت اقامت تیم ملی ایران در وین یکی از ملی پوشان ایرانی از تیم ملی بدون هیچ خبری از تیم جدا شده است و تاکنون از او خبری در دست نیست. همچنان هیچ اطلاعی از این بازیکن در دست نیست در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: یکی از نفرات تیم ملی بوکس در وین از تیم ملی جدا شده است و دلیل آن همچنان نا معلوم است. این تیم سرپرست دارد و پس از آمدن به ایران مشخص می‌شود و اکنون من اطلاعات کاملی ندارم. همچنین نام این فرد را نمی‌دانم.

همچنین امید احمدی صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مبین کهرزادهدر وزن ۸۱ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن +۹۱ کیلوگرم بازیکنان اعزامی به تورنمنت مجارستان بودند.

تا دو روز اول این رقابت رضا سلیمانی، اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده، طوفان شریفی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی بر روی رینگ رفته با حریفان خود به مبارزه پرداختند.


بیشتر بخوانید:

نارضایتی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس از وضعیت این رشته رزمی

مشکل روادید تیم ملی بوکس در دقیقه ۹۰ رفع شد


انتهای پیام/

جدا شدن یکی از بوکسور ها از اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
پناهنده شده نه ناپدید.
آخرین اخبار