معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان از راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، فرهاد کاظمی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: در جهت تسهیل و تسریع رسیدگی بیشتر به امور خانوار‌های تحت حمایت و همچنین توسعه خدمات الکترونیکی کمیته امداد، زمینه انجام ثبت درخواست‌های مددجویان این نهاد از طریق سایت e.emdad.ir فراهم‌شده است.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند از طریق رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی با مراجعه به سایت مذکور با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه درخواست‌های خود را ثبت و از طریق این سایت ارسال کنند.

کاظمی ادامه داد: هم‌اکنون این درگاه الکترونیکی آماده ثبت برای ۱۰ نوع خدمات شامل تعمیرات و بازسازی مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، پوشش خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک‌هزینه پسران، خدمات نظام وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا فراهم‌ شده است.

وی بابیان اینکه شرایط استفاده از این خدمات به‌صورت هوشمند احرازشده است، گفت: این خدمات فعال و قابل انتخاب بوده و خدماتی که هر مددجو شرایط درخواست آن را نداشته باشد غیرفعال نمایش داده خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد افزود: بعد از ثبت درخواست‌های مددجویان، کارشناسان کمیته امداد آن را جهت پیگیری به واحد و مسئول مربوطه و مددکار آن خانوار ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ع

راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.