معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت:امسال ۲ هزار و ۱۳۲ نفر از دختران و پسران جوان زیر پوشش این نهاد در استان حدود ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد کاظمی گفت: امسال سرانه کمک هزینه ازدواج برای دختران نوعروس زیرپوشش این نهاد تا سقف ۳۰ میلیون ریال و برای پسران زیرپوشش نیز براساس شرایط مالی فرد حداقل تا ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی افزود: تعهد امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این حوزه پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۲ هزار نفر بوده که براساس آمار موجود این مهم تاکنون حدود هفت درصد بیشتر از تعهد داده شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر زوج پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در استان نداریم، گفت: این نهاد علاوه بر پرداخت کمک هزینه، در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق، خدمات مشاوره پیش از ازدواج با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد را به زوج‌های جوان ارائه می‌دهد.

کاظمی افزود: امسال ۱۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن نیز به ۲ هزار و ۲۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: علاوه براین کمک‌ها امسال همچنین ۶ هزار و ۳۴۸ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد ۱۹ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال کمک موردی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.