بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بازیکنی ممکن است پنالتی از دست بدهد، اما خدا را شکر بیرانوند عملکرد خوبی داشت و در نهایت توانستیم پیروز شویم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: بازی سختی برابر پدیده داشتیم اما خدا را شکر توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم. 

او ادامه داد: پدیده تیم منظمی است و تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر می کند. آن ها بعد از گل اول فشار زیادی بر روی ما آوردند اما خوشحالم که در تهران و مشهد توانستیم این تیم را شکست بدهیم و به هواداران و کادر فنی این برد را تبریک می گویم. انشاالله در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم و درباره پنالتی باید بگویم هر بازیکنی ممکن است پنالتی از دست بدهد اما خدا را شکر بیرانوند عملکرد خوبی داشت و در نهایت توانستیم پیروز شویم و به مرحله بعد جام حذفی راه یابیم. 

بشار رسن درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: فقط صحبت های شفاهی صورت گرفته است و هیچ جلسه رسمی برای تمدید قرارداد، دستمزد یا مدت زمان آن نداشتیم. امیدوارم در آینده به توافق برسیم چرا که پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های آسیاست و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.


 بیشتر بخوانید: 

خورشیدی جایگزین فغانی شد!

فتاحی: مهدی ترابی مشکلی برای حضور مقابل پدیده ندارد

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است


انتهای پیام/ 

اظهارات بشار رسن درباره بازی پرسپولیس و پدیده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار