ترابی: می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی است و پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود.

ترابی: می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی مقابل پدیده مشهد گفت: می‌دانستیم پدیده تیم بسیار خوبی است و پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود. خداراشکر با عملکردی که داشتیم توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

او در مورد اینکه ۲ بار در یان فصل در مرحله یک چهارم بازی کرده است گفت: به همراه تیم سایپا در نیم فصل اول یکبار دیگر هم در این مرحله از جام حذفی مقابل نفت آبادان بازی کرده بودم و، چون بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم برگزار شد توانستم در این بازی هم بازی کنم. فکر می‌کنم اولین نفری هستم که چنین تجربه‌ای داشته ام.

ترابی در مورد ناهماهنگی بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: ما چند بازیکن هستیم که در ترکیب اصلی قرار می‌گیریم و برای اینکه بتوانیم هماهنگ شویم به زمان نیاز داریم. تمام بازیکنان همه‌ی تلاششان را می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن این اتفاق بیافتد. می‌دانیم هواداران از ما نتیجه می‌خواهند و تمام تلاشمان را برای این اتفاق خواهیم کرد. گل نزدن مهاجمان به خاطر نداشتن اعتماد به نفس نیست. امیدوارم در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشیم.

او در مورد بازی فردای سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: سایپا نماینده ایران است و همه دعا می‌کنیم با دست پر از زمین بیرون بیاید و تیم ذوب آهن نیز بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: بازیکنانم استحقاق صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داشتند

عالیشاه: انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند/ باید ۱۰۰ درصد پاداش‌ها را به بازیکنان می‌دادند

انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند


انتهای پیام/

صحبت های ترابی بعد از بازی مقابل پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار