سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کوین کنستانت برای تست نهایی راهی ترکیه شد تا در آنجا مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق قرارداد کوین کنستانت اظهار کرد: کادر فنی و کادر پزشکی تیم تشخیص دادند که این بازیکن نمی تواند به تیم ما کمک کند به همین علت برای تست مجدد و نهایی عازم ترکیه شد تا در آنجا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

او ادامه داد: اگر کنستانت در تست نهایی در ترکیه موفق بود به تبریز بازمی گردد در غیر این صورت  قراردادش از سوی مدیریت باشگاه فسخ می شود. به هر حال وضعیت نهایی این بازیکن تا چند روز آینده مشخص می شود.

کنستانت برای بررسی بهتر عازم ترکیه شد 

آذرنیا بیان کرد: کنستانت از لحاظ بدنی آماده نبود و با توجه به اینکه چند بازی به پایان نیم فصل دوم باقی مانده است کادر فنی وکار پزشکی تصمیم گرفت او برای بررسی بهتر به ترکیه اعزام شود. اگر این بازیکن نتواند تست های پزشکی نهایی را با موفقیت پشت سربگذارد در آن صورت مدیریت باشگاه درباره این بازیکن تصمیم نهایی را می گیرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه تست های پزشکی در ایران وجود دارد چرا کنستانت به ترکیه اعزام شد، گفت: بله مرکز ایفمارک تجهیزات پزشکی مجهزی دارد اما با توجه به اینکه باشگاه ما خصوصی است مدیریت باشگاه تصمیم گرفت کنستانت  برای تست مجدد راهی ترکیه شود تا وضعیتش به طور دقیق مشخص شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: برخلاف اخبار منتشر شده بازی ما برابر تیم سایپا به تعویق نیفتاده است و روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود. همچنین تمرینات تیم بعد از 2 روز تعطیلی از امروز پیگیری شد و فردا هم یک بازی دوستانه با شهرداری تبریز داریم.


بیشتر بخوانید:

 قرارداد کنستانت با تراکتورسازی به حالت تعلیق درآمد

ستاره آث میلان در اردوی ترکیه به تراکتورسازی می‌پیوندد

کارت بازی بازیکن خارجی تراکتورسازی صادر شد


   انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار