مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:آموزش حین ازدواج می تواند در تحکیم ارتباطات زناشویی مؤثر باشد.

آموزش حین ازدواج می‌تواند موجب کاهش طلاق شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالله ابراهیمی مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برخی طلاق‌ها به خاطر عدم آشنایی زوجین با مسائل فقهی و اخلاقی بوده و ارائه آموزش و یادآوری مسائل فقهی و اخلاقی حین ازدواج می‌تواند از جدایی زوج‌ها جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شورای انقلاب فرهنگی و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین حوزه علمیه نسبت به جذب و شناسایی اساتید و مربیان احکام و اخلاق زناشویی در کل استان اقدام شده است.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این طرح از در بهمن ماه با حضور ۱۰ نفر از اساتید خبره حوزه و دانشگاه جهت مصاحبه فنی و با حضور ۱۶۵ نفر از داوطلبان تدریس که شرایط لازم را احراز کرده بودند در مرکز آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار و به مدت ۴ روز از داوطلبان مصاحبه به عمل آمد.

ابراهیمی افزود: بی تردید آموزش حین ازدواج می‌تواند در بهیود و تحکیم ارتباطات زناشویی مؤثر باشد و باعث کاهش طلاق در جامعه اسلامی شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آموزش های حین ازدواج می‌تواند از جدایی زوج‌ها جلوگیری کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.