سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نشست امروز ظهر این کمیسیون را با حضور مسئولان دولتی تشریح کرد.


برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی آخرین تحولات سوریه/ دولت برنامه‌های خوبی برای بازسازی سوریه در دستور کار داردعلی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز ظهر کمیسیون امنیت ملی، گفت: این جلسه با حضور جابر انصاری دستیار وزیر امور خارجه و مسئولان دستگاه‌های امنیتی درباره آخرین تحولات سوریه برگزار شد.

وی تصریح کرد: مسئولان دولتی گزارشی از آخرین وضعیت و مواضع جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیامد‌ها و مسائلی درباره اعلام خروج آمریکا از سوریه به نمایندگان ارائه کردند.

نجفی تاکید کرد:‌ همچنین درباره مذاکرات و دستاوردهای اجلاس اخیر روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در سوچی درباره سوریه هم مطالبی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه همچنین درباره مبارزه با تروریست‌ها و کمک ایران به بازسازی سوریه هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت، گفت: ایران با توجه به شرایط خود همواره در کنار مردم سوریه بوده است و اکنون هم با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی برای بازسازی سوریه استفاده خواهد کرد، در این مسیر دولت و دستگاه دیپلماسی برنامه خوبی در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار