معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نزدیک به ۵ هزار طرح موفق به دریافت تسهیلات برای کار آفرینی و تولید شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن مصطفایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در طی دو سال گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۶ طرح در ارتباط با مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری و همچنین رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط به بانک‌های عامل معرفی شده بودند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۹۴ طرح موفق به دریافت تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی خود شدند.

وی بیان کرد: این واحد‌ها در حال حاضر توانسته اند برای تعداد بیش از هزار و ۲۴ نفر به صورت غیر مستقیم و برای تعداد ۵۱۲ نفر به صورت مستقیم کار آفرینی ثابت ایجاد نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای راه اندازی این تعداد از واحد‌ها در مجموع ۳ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال تسیهلات پرداخت شده است.

مصطفایی در خصوص پرداخت تسهیلات برای توسعه اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری نیز افزود: در مجموع تعداد ۹۷۰ طرح در رسته‌های دام و طیور، صنایع غذایی و تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، تولیدات گیاهی، شیلات و آبزی پروری و مکانیزاسیون کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شده بود که از این میزان نیز تعداد ۳۹۰ طرح موفق شدند با راه اندازی واحد‌های خود برای تعداد هزار و ۲۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد نمایند و برای راه اندازی این تعداد از طرح‌ها در مجموع بیش از ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بانک‌های کشاورزی، صندوق کار آفرینی امید، توسعه تعاون و پست بانک با اعطای ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در مجموع ۳۹۰ طرح را با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۳ نفر حمایت و پشتیبانی کردند که در این بین بانک کشاورزی با پشتیبانی ۲۶۲ طرح بیشترین میزان حمایت از این طرح‌ها را در بین دیگر بانک‌ها داشته است.

انتهای پیام/ح

دریافت تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی در اردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.