کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان ۲۰ مهدکودک مشهد در راستای گسترش آموزش‌های محیط زیستی و با تمرکز بر چالش‌ها و مسائل حوزه آب در استان، در محل اداره کل بهزیستی مشهد برگزار شد.

برگزاری کارگاه  تقویت بنیه آموزشی-زیست محیطی بانوان شاغل در مهدکودک‌های مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، منصور حیدری رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در این کارگاه که با هدف گسترش نقش بانوان بویژه در تربیت نسل جدید در مسیر حفاظت از محیط زیست و به همت سازمان‌های مردم نهاد و با همکاری اداره بهزیستی برگزار شد ۴۰ فراگیر حضور داشتند.

حیدری افزود: تبیین ضرورت گسترش آموزش‌ها و نقش سمن‌ها در این خصوص و تاکید بر جایگاه بانوان در حفظ آب و محیط زیست با تکیه بر نمودار‌ها و تصاویر گویا، از مهمترین مباحث مطروحه دراین کارگاه بود.

وی عنوان کرد: هم اندیشی درخصوص روش‌های آموزشی ویژه کودکان در دو مقطع پیش دبستانی و نیز پیش از آن و شیوه‌های گسترش آموزش‌های آبی و محیط زیستی براساس روش‌های خلاقانه همراه با بازی و داستان‌هایی با شخصیت پردازی به عناصر طبیعت از جمله محور‌های مورد استقبال مدیران و مربیان مهد بود.

رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه درادامه این کارگاه بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی توزیع شد، گفت:این بسته آموزشی شامل دو عنوان کتاب مبانی آموزش محیط زیست، مشارکت خانواده، کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستان بود.

انتهای خبر//ح. ص
 

برگزاری کارگاه آموزشی بانوی سبز ویژه مدیران و مربیان ۲۰ مهد کودک مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار