در نمایشگاهی در شهر محلات مقاومت شیعه به تصویر کشیده شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نمایشگاهی در مسجدالقائم (عج) شهر محلات از ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تا مقاومت در دوران دفاع مقدس و حال حاضر به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام حاج رضایی مسئول برگزاری نمایشگاه  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این نمایشگاه که به همت طلاب بسیجی و بسیجیان پایگاه والفجر بسیج شهرستان محلات برگزار شده در غرفه‌های مختلف صحنه‌های متفاوت تاریخی از جمله ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تا شهادت آن بزرگواران و اتفاقاتی که در آن دوران افتاد به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام حاج رضایی افزود: همچنین در این نمایشگاه طراحی بعضی از عملیات‌های دفاع مقدس و غرفه‌های بسیار متنوع دیگر از جمله غرفه کتاب، سنگر‌های دوران دفاع مقدس و غرفه‌های دیگر که با روایتگری راویان برای بازدیدکنندگان در معرض دیدعموم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با عنوان بر عهدی که بستیم، هستیم با هدف آشنایی و انتقال معارف انقلاب و اسلام عزیز به نیرو‌های جوان جامعه و نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی دایر شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه ادامه داد: این نمایشگاه تا تاریخ پانزدهم اسفند ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵تا ۲۱جهت بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام / ج

نمایش مقاومت شیعه در نمایشگاه شهر محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.