نمایشگاه یاس کبود به همت ۴۰ نفر از جوانان در شهر خمین برپا شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه یاس کبود با مشارکت ۴۰ نفر از جوانان دوستدار اهل بیت (ع) در مصلای امام خمینی (ره) شهر خمین پذیرای بازدید شیفتگان به اهل بیت است.

 به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه یاس کبود با مشارکت ۴۰ نفر از جوانان دوستدار اهل بیت (ع) در مصلای امام خمینی (ره) شهر خمین پذیرای بازدید شیفتگان به اهل بیت است.

هاشمی مسئول برگزاری این نمایشگاه  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: موضوعیت نمایشگاه یاس کبود تشریح و تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و وقایع تاریخی زندگی این بانوی بزرگوار اسلام از تولد تا شهادت را در ۲۶ غرفه و با ۹۰ ماکت به معرض دید عموم گذاشته شده است.

هاشمی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۴۰ نفر از جوانان خمین دایر شده و ظرفیت برگزاری نشست‌های روایتگری و سبک زندگی حضرت زهرا (س) را برای اقشار مختلف جامعه دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از پنجمین نمایشگاه یاس کبود خمین دیدن کردند این نمایشگاه یاس کبود تا ۲۶ بهمن برای بازدید شیفتگان اهل و بیت (ع) در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

برگزاری نمایشگاه یاس کبود به همت ۴۰ نفر جوان خمینی

انتهای پیام / ج

برگزاری نمایشگاه یاس کبود در مصلی شهر خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.