خون شهدا پشتوانه سربلندی و استقلال ایران اسلامی در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود.

میراث خون شهدای حادثه سیستان و بلوچستان ، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام حسن عسگری، مدیر حوزه علمیه امام هادی (ع) شهر هرند با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و عرض تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی کشور و استان اصفهان به محضر حضرت بقیه الله الاعظم حجة ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران گفت:

شرق اصفهان مثل همیشه ودر طول به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زادگاه انسانها و جوانان غیور و غیرتمندی بوده است که مدافع وطن، غیرت و حقوق امت اسلامی ایران بوده اند و آغوششان برای رسیدن به شهادت باز بوده است.

مدیرحوزه علمیه امام هادی(ع) هرند گفت:این بار نیز مردم ولایت مدار روستای کفران جوانی مؤمن و متعهد را تقدیم انقلاب کرد که ضمن تسلیت به خانواده معزز و محترم شهید حسین قديری از خداوند متعال علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را برای آن شهید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده معززشان خواستاریم.

حسن عسکری در ادامه گفت:خلوص نیت و حرکت به موقع این جوانان و نیاز جامعه به اینگونه شهادت موجب شد که خداوند متعال نام این شهیدان را بلند و سرافراز کند.

عسکری، سربلندی و استقلال ایران اسلامی را با مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارزشمندی همچون قديری دست‌یافتنی و میراث خون این شهدا را، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی دانست.

وی در پایان گفت:به امید آنکه با میثاق مجدد با این شهیدان که در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند بتوانیم به وصایای آنان جامه عمل پوشانده و شرمنده شهدا نگردیم.

انتهای پیام/ف

خون شهدا پشتوانه سربلندی ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.