قابلیت واقعیت مجازی به کنسول نینتندو سوئیچ اضافه می‌شود

گزارش‌های جدید از شرکت نینتندو از احتمال استفاده قابلیت واقعیت مجازی در کنسول سوئیچ خبر می‌دهد.

قابلیت واقعیت مجازی به کنسول نینتندو سوئیچ اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است صحبت‌هایی در مورد برنامه‌های سخت‌افزاری شرکت نینتندو برای کنسول خود، سوئیچ، می‌شنویم. اما در حالی که اغلب گمانه‌زنی‌هایی که تا کنون صورت گرفته، روی دو نام Switch Pro و Switch Lite متمرکز شده است، به نظر می‌رسد نینتندو یک سورپرایز جذاب برای کاربرانش داشته باشد. ممکن است این شرکت پس از ترکیب قابلیت واقعیت مجازی و کنسول نینتندو، Switch VR را معرفی کند.

امیلی راجرز، گزارشگر جهانی نینتندو این خبر را بر اساس منابع داخلی این شرکت اعلام کرد. به گفته او نینتندو در حال تولید یک کنسول بازی همراه با قابلیت VR در امسال است و ممکن است بعضی از بازی‌های اول شخص این کنسول کمی بعد از رونمایی آن از قابلیت VR پشتیبانی کنند. به نظر می‌رسد این خبر بر اساس اظهارات مسئولان نینتندو در مورد برنامه ریزی برای وارد کردن قابلیت واقعیت مجازی به کنسول خود، باشد.

سوالی که در حال حاضر ذهن بسیاری را به خودش مشغول کرده این است که چگونه واقعیت مجازی با کنسول نینتندو سوئیچ سازگار می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش سوئیچ به طور قابل توجهی برای قابلیت واقعیت مجازی با سرعت ۷۲۰ پیکسل کم است (حتی رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل پلی‌استیشن VR نیز ممکن است بعضی وقت‌ها کم بیاورد) . همچنین باید به این نکته توجه کرد که سوئیچ یک کنسول قابل حمل است. آیا تجربه بازی با Switch VR شبیه به Mobile VR خواهد بود؟ آیا این فقط یک شایعه است که به جایی نمی‌رسد؟

درست است که همه این موارد مبهم است ولی اگر این اتفاق بیفتد تجربه جذابی خواهیم داشت پس باید امیدوارم بود این خبر چیزی بیشتر از یک شایعه باشد و ما بتوانیم این ترکیب جذاب را ببینیم.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

احتمال استفاده از قابلیت واقعیت مجازی در کنسول نینتندو سوئیچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار