فرمانده انتظامی کاشمر گفت:پدر و پسری که به نسبت سرقت طلا و جواهرات از یک منزل در روستایی اقدام کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

پدر و پسر سارق طلا و جواهرات در کاشمر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از منزل یکی از روستا‌های بخش بالای ولایت این شهرستان، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی با کمک فیلم‌های ضبط شده دوربین مداربسته یکی از اماکن همان محدوده، موفق شدند متهمان به سرقت را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کرده و پس از دستگیری در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی، توانستند طلا و جواهرات سرقت شده را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه آن‌ها کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: متهمان که پدر و پسر بوده اند و اعتیاد به مواد مخدر نیز دارند، چندین فقره سرقت را در کارنامه خود یدک می‌کشند.

سرهنگ باقری افزود: این متهمان ابتدا منکر انجام سرقت بودند، ولی پس از مواجهه با دلایل و مستندات دیجیتالی پلیس، ناگزیر لب به بیان حقیقت گشوده و به سرقت طلا و جواهرات از منزل روستایی و یک فقره سرقت سیم و کابل از یکی از اماکن دولتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به تحویل متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت همچون نصب دوربین مداربسته، استخدام نگهبان محله، استفاده از قفل‌های ضد سرقت و نصب در و پنجره و حفاظ فلزی محکم سارقان را در ارتکاب سرقت ناکام گذارند.
 
انتهای پیام//و.ت
 

سرقت طلا و جواهر از منزل روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.