مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند کرمان گفت: این سازمان بر تمام کارگاه‌های فعال در زمینه جمع آوری زباله نظارت دارد و در این راستا کارگاه‌های غیر مجاز را پلمب می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا قربانی؛ مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری کرمان گفت: در دی ماه امسال توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، به حدود هزار و ۱۲۱ خانوار در شهر کرمان آموزش‌های لازم در خصوص تفکیک زباله از مبداء داده شد.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در قالب طرح تفکیک زباله از مبدا ارائه می‌شود، افزود: همچنین هزار و ۴۶۰ خانوار نیز تحت آموزش‌های بازآموزی در این زمینه قرار گرفتند.
 

قربانی با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان در خصوص طرح تفکیک از مبداء و جداسازی زباله‌های خشک از‌تر افزود: ۷۷۰ نفر از صاحبان اصناف شهر کرمان نیز در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی پسماند‌های خشک جمع آوری شده در دی ماه را ۲۸ هزار و ۸۴۲ کیلوگرم ذکر و تصریح کرد: هشت میلیون و ۷۵۲ هزار و ۶۴۵ کیلوگرم زباله‌تر و خشک در این مدت از سطح شهر کرمان جمع آوری شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان همچنین به اخطار‌های داده شده به خودرو‌های حمل پسماند خشک و متصدیان کارگاه‌های بازیافت اشاره و تعداد اخطار‌های داده شده در این زمینه را ۵۱۷ مورد دانست.

قربانی تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان بر تمام کارگاه‌های فعال در زمینه جمع آوری زباله نظارت دارد و در این راستا کارگاه‌های غیر مجاز را پلمب می‌کند.

وی همچنین از پاکسازی جاده کوهپایه از خاک و نخاله خبر داد و افزود: همچنین اطراف جاده کوهپایه تسطیح شده است.
انتهای پیام/ی

پاکسازی جاده کوهپایه از زباله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار