اولین کیلینیک تخصصی داندانپزشکی با تعرفه دولتی در اراک اغاز به کار کرد.

افتتاح اولین کیلینیک تخصصی داندانپزشکی با تعرفه دولتی در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولین کیلینیک تخصصی داندانپزشکی با تعرفه دولتی با ۶۰۰ متر زیر بنا و هزینه ای بالغ بر 50میلیارد ریال در اراک راه اندازی شد .

 سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه مراسم افتتاح در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: این مرکز اولین کلینیک تخصصی داندانپزشکی شهر اراک است که با تعرفه دولتی خدمات را به مردم ارائه می‌دهد و شامل ۱۴ یونیت تخصصی در تمامی رشته‌های تخصصی اطفال، ایمپلنت، اندو، پروتز و یک اتاق عمل جهت اعمال جراحی است.

جمالیان افزود: یکی از کمبود‌های که در شهر اراک وجود داشت بحث کمبود درمانگاه‌های دندانپزشکی با تعرفه‌ دولتی بود که خوشبختانه این مرکز با روش برون سپاری راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین دندانپزشکی برای یک خانوار، راه اندازی یک مرکز دولتی یکی از نیاز‌های بود که در شهر احساس می‌شد که ما امروز شاهد افتتاح این کلینیک بودیم تا بتوانیم کمکی در این راستا به مردم شهر اراک انجام دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد:برنامه ریزی ما به گونه‌ای است که بتوانیم خدمات را به صورت شبانه روزی به مردم ارائه دهیم، ولی در حال حاضر به صورت صبح و عصر خدمات به همشهری‌های عزیز ارئه میشود.

وی با بیان اینکه سعی ما بر این بود مکانی انتخاب کنیم که دسترسی برای کلیه عزیزان شهر امکان پذیر باشد تاکید کردک دانشگاه علوم پزشکی اراک تعهد کرده است که نیرو‌های تخصصی مورد نیاز را در شیفت‌های صبح و عصر فراهم کندو برنامه ریزی شده است که یک دندانپزشک عمومی در شیفت شب از طریق معاونت بهداشتی در اختیار کلینیک قرار دهیم.

انتهای پیام/ک

اولین کلینیک تخصصی با تعرفه دولتی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرح
۱۷:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام ،ادرس ندادید ،چرا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
سلام آدرسش کجاست