مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز به دلیل جلسه‌های فوق العاده رئیس فدراسیون فوتبال لغو شد.

جلسات فوق العاده تاج، دلیل تعویق مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرزمنصور بیگ وردی، سرپرست هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل لغو مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان البرز اظهار داشت: متاسفانه یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز به دلیل تائید نشدن صلاحیت کاندید‌ها لغو شده است در حالی که حدود ۷ روز پیش تائید صلاحیت من و مصطفی سعیدی سیرایی به هیئت فوتبال ارسال شد.

او ادامه داد: روز گذشته نامه‌ای از سوی ابراهیم شکوری، دبیر کل فدراسیون به هیئت فوتبال البرز ارسال شد که در آن تاریخ برگزاری مجمع از یک شنبه ۲۸ بهمن به یک هفته بعد یعنی یکشنبه ۵ اسفند تغییر یافته بود. زمانی هم که موضوع را از رئیس فدراسیون پیگیری کردیم متوجه شدیم با توجه به اینکه مهدی تاج باید امروز (یکشنبه) در ۲ جلسه فوق العاده شرکت کند به همین دلیل این مجمع یک هفته به تعویق افتاده است.

سرپرست هیئت فوتبال البرز درباره اینکه معرفی نشدن یک نماینده از سوی مهدی تاج برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال البرز شائباتی را درباره مهندسی انتخابات این مجمع ایجاد کرده است، گفت: رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد خودش در این انتخابات شرکت کند و به همین دلیل جای اینکه فردی را به عنوان نماینده معرفی کند اعلام کرد این مجمع یک هفته به تعویق بیفتد. من نمی‌دانم بحث مهندسی انتخابات بر چه اساسی شکل گرفته است؟


بیشتر بخوانید: ماجرای پرابهام انتخابات هیئت فوتبال البرز 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی برگزاری مجمع انتخابی هیئت‌های فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار