رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش خلیج‌فارس تا هشتم اسفند ماه تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سید حمدالله اکوانی رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت : جشنواره رویش خلیج‌فارس با هدف شناسایی، هدایت و حمایت اختراعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری‌سازی تا رسیدن به نقطه تولید انبوه و ثروت‌آفرینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی استان بوشهر و با مشارکت و حضور بنیاد نخبگان خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

اکوانی بیان کرد: تنها اختراعاتی که تاریخ ثبت آنها، ۱۳۹۲ به بعد از آن است، مجاز به نام‌نویسی در این جشنواره هستند.

وی عنوان کرد: باید نام ارائه دهنده اختراع در جشنواره رویش خلیج فارس و نام‌نویسی‌کننده آن در گواهی ثبت اختراع درج شود.

اکوانی با بیان اینکه ظرفیت پیش‌بینی شده برای هر جشنواره محدود است، تصریح کرد: اختراع متقاضیان حضور در جشنواره در یک فرآیند داوری اولیه ارزیابی شده و برگزیدگان از میان آن‌ها مجوز حضور در فرآیند داوری نهایی را دریافت می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای این جشنواره محدود است و نام‌نویسی در این سامانه به معنای حضور قطعی نیست.

اکوانی با بیان اینکه هر مخترع تنها یک اختراع را برای داوری در هر یک از جشنواره‌ها می‌تواند ارائه دهد، تصریح کرد: ابعاد علمی، نوآوری، کاربردی بودن و قابلیت تجاری‌سازی، از مهمترین شاخصه‌های اختراع برگزیده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اسفندماه، یادآور شد: ثبت‌نام از طریق سایت boushehr.bmn.ir از متقاضیان به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/غ

ثبت‌نام جشنواره اختراعات رویش خلیج‌فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.