اخبار ورزشی از تنیس روی میز، فوتبال، اسپوکس، مچ اندازی، یخ نوردی، سه گانه، تکواندو و چوگان را در روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  یکشنبه شاهد خبر‌هایی، از قهرمانی تنیسور قزوینی در رقابت‌های کارمندان دولت،مصاف تیم فوتبال کاسپین فردا،چهارمی تیم اسپوکس قزوین در لیگ برتر،درخشش مچ اندازان استان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی،قهرمانی یخ نورد قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کشور،چهارمی تیم چوگان خونان بوئین زهرا در اولین دوره لیگ باشگاه‌های کشور،تیم تکواندو محمدیه برای چهارمین بار نایب قهرمان لیگ خردسال کشور شد و حضور ورزشکار قزوینی در اردوی استعدادیابی  سه گانه کنفدراسیون آسیا هستید.

قهرمانی تنیسور قزوینی در رقابت‌های کارمندان دولت

در پایان سومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کارمندان دولت کشور در قزوین و ایمان گلشاهی از شرکت توزیع برق قزوین با برتری برابر حجت اله امینی از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین به عنوان قهرمانی رسید،سوم مشترک هم به بیگلری از آموزش و پرورش اردبیل و شجاعی از مناطق نفت خیز خوزستان رسید.

در بخش تیمی هم آموزش و پرورش استان اردبیل قهرمان شد، شهرداری تهران در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به تیم‌های آموزش و پرورش گیلان و مناطق نفت خیز خوزستان رسید.

این رقابت‌ها با حضور ۲۴ استان در ۲ بخش تیمی و انفرادی به میزبانی خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو و در بازی هفته بیستم، تیم فوتبال کاسپین قزوین فردا در بازی خارج از خانه برابر شهرداری بم به میدان می‌رود،این بازی ۱۴ و ۱۵ دقیقه به میزبانی شهر بم برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال کاسپین قزوین و شهرداری بم هم اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان‌های هفتم و هشتم گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارند.

تیم اسپوکس قزوین عنوان چهارم لیگ برتر را کسب کرد

در پایان اولین دوره مسابقات لیگ برتر اسپوکس کشور، تیم قزوین ب. عنوان چهارم را کسب کرد و تیم قزوین الف. هم به عنوان هشتم رسید.

مسابقات لیگ برتر اسپوکس با شرکت ۱۲ تیم شرکت کننده از ۹ استان کشور بصورت رفت و برگشت برگزار شد.

درخشش مچ اندازان استان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

در پایان این رقابت‌ها مصطفی مالمیر ۲ مدال طلا چپ دست و راست دست را کسب کرد، بهنام فلاح چپ دست قهرمان شد، بهزاد باقری در چپ دست قهرمان شد و در راست دست نایب قهرمان شد.

امیر سهرابی، مجید پگاه و مجتبی برجی خانیدر رقابت‌های چپ دست به نشان برنز دست یافتند.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رامسر برگزار شد.

قهرمانی یخ نورد قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کشور

در پایان رقابت‌های یخ نوردی جام فجر، مهدی تقی خانی در سرعت مردان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تقی خانی با رکورد ۸ ثانیه و ۴ صدم ثانیه عنوان قهرمانی را کسب کرد، مدرسه یخ نوردی میگون میزبان این رقابت‌ها بود.

چهارمی تیم چوگان خونان بوئین زهرا در اولین دوره لیگ باشگاه‌های کشور

در پایان اولین دوره رقابت‌های چوگان باشگاه‌های کشور، تیم خونان بوئین زهرا با شکست در بازی رده بندی برابر آذربایجان شرقی به عنوان چهارم رسید.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های خونان بوئین زهرا، اصفهان، گیلان، تهران و البرز به میزبانی مجموعه چوگان فرح آباد تهران برگزار شد.

تیم تکواندو محمدیه برای چهارمین بار نایب قهرمان لیگ خردسال کشور شد

در پایان رقابت‌های مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای خردسالان دختر، هیات تکواندو محمدیه بعد از آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن نایب قهرمان شد.

پروین کشاورز، زینب خمسه و نجیمه مسعودی هدایت تیم استان را بر عهده دارد.

مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای خردسالان دختر به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

ورزشکار قزوینی در اردوی استعدادیابی سه گانه کنفدراسیون آسیا

آرین قلعه نویی ورزشکار قزوینی در ترکیب تیم ملی سه گانه جوانان برای شرکت در اردوی استعدادیابی کنفدراسیون آسیا راهی مالزی شد.

اولین اردوی استعدادیابی کمیته توسعه ورزش کنفدراسیون سه گانه آسیا (ASTC) در سال ۲۰۱۹ از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه به میزبانی شهر نوساجایا کشور مالزی با شرکت ورزشکاران و مربیان منتخب از سراسر قاره آسیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار