رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت:ترویج اصول اقتصاد اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ضروری است.

ترویج اصول اقتصادی برای مقابله با توطئه دشمنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام علی اصغر علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد شامگاه دوشنبه در نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع تایباد، گفت: نشست‌های تخصصی علما و چهره‌های تقریبی تایباد با حضور ائمه جمعه، روحانیون و علمای تشیع و تسنن، و جمعی از صاحبنظران حوزه فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در تایباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نشست‌ها با هدف استفاده از توان فکری و جایگاه اجتماعی چهره‌های فریقین در خصوص آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی تایباد، تقویت تفکر تقریبی و همگرایی در مناطق تلفیقی، بهره مندی از اندیشه تقریبی علماء فریقین در رابطه با وحدت در مناطق تلفیقی و ایجاد تعامل و ارتباط عاطفی بین نخبگان فریقین تشکیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: این جلسات به صورت مستمر از نیمه آذر ماه سال جاری با حضور علما و صاحبنظران فریقین در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار می‌شود.

علی پور با اشاره به جنک دشمن در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران افزود: نقش مساجد و شبکه تبلیغی در ترویج اقتصاد اسلامی و مصرف کالای ایرانی دراین حوزه بسیار مهم است که باید مورد توجه علمای اهل تسنن و تشیع قرار گیرد.

انتهای پیام // ف.ک


علمای دینی باید اقتصاد اسلامی را ترویج کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.