سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در این فصل از داوری زیاد ضربه خورده‌ایم و شایسته نیست این همه اشتباه علیه ما رخ دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران، افزود: داور در این مسابقه یک پنالتی به سود نساجی گرفت که درست نبود. در صحنه پنالتی هر دو بازیکن برای تصاحب توپ رفتند و خطایی اتفاق نیفتاد. وقتی آن پنالتی گل شد نساجی به بازی برگشت و چیزی نمانده بود بازی ۲ -۲ مساوی شود. در واقع داور برای ما استرس ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این فصل از داوری زیاد ضربه خورده‌ایم، امیدوارم در این زمینه مسئولان ما را حمایت کنند، زیرا شایسته نیست این همه اشتباهات علیه ما اتفاق بیفتد.

سرمربی پارس جنوبی جم در همین حال گفت: اخراج بازیکن حریف تصمیم کاملا درست داور بود، اگرچه ما هم یک گل سالم زدیم که داور به اشتباه مردود اعلام کرد. به طور قطع همه صحنه‌ها کارشناسی خواهد شد و مشخص می‌شود چه تیمی از داوری زیان دیده است.

تارتار بیان کرد: به علت شرایط زمین (بارندگی) یک بازی کاملا فیزیکی داشتیم. در نیمه اول آن طور که باید خوب بازی نکردیم، اما با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان شد شرایط تغییر کرد وتوانستیم با یک بازی کاملا برتر به برد شیرینی برسیم.

وی افزود: تماشاگران ما امروز بیشترین سهم را در این برد داشتند چرا که زیر فشار باران ما را تنها نگذاشتند.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: من به تک تک شاگردانم افتخار می‌کنم چرا که آن‌ها با تمام مشکلاتی که وجود دارد چنین عملکردی در زمین مسابقه دارند.

تارتار در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران از خط دفاع پارس جنوبی، گفت: امروز غیر از صحنه پنالتی کاملاً حریف‌مان را در کنترل داشتیم، تا قبل از این صحنه هیچ موقعیتی به نساجی ندادیم. مطمئن باشید اگر داور آن پنالتی را نمی‌گرفت، نساجی حتی یک موقعیت گل هم نصیبش نمی‌شد.

انتهای پیام/ک

داور به ما استرس وارد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.